Bewertungen von Portofino Hoorn

Neue Beurteilungen

4.0
Ron Johannis
Gestern

Het is jammer dat tijdens het bezorgen de pizza koud wordt een warmhoud verpakking zou geen kwaad kunnen

Astrid Appelman
15 MĂ€rz 2023

spaghetti portofino gehaald en het was heerlijk en goed heet mmmmmmm

R. Gingnagel
14 MĂ€rz 2023

Om 18:00 besteld en zou om 19:00 uur geleverd worden, kwam daarna nog een half uur later aan. Wel excuses via de telefoon. En de bezorger was kwaad dat hij naar de overkant werd gestuurd door Google maps ? Terwijl het adres toch echt klopte. Heb ook aangeven dat ik mijn telefoon nummer moest opgeven , waarom dan niet even bellen dat alles uitloopt ? Dus te laat en geërgerd op mij omdat ik er iets van zei! Zal zeker ons bedrijf er niet meer aanbevelen om ergenis en bejegening te voorkomen .

Peter De Jong
11 MĂ€rz 2023

Veel te laat bezorgd , frisdrank niet geleverd . Pizza s lauw . Moest ze opwarmen in de oven . Smaak pizza erg goed .

Rob
10 MĂ€rz 2023

Goede kwaliteit pasta! Smaakte perfect zeker voor een bezorg gerecht! Nog niet eerder in Hoorn zo een goed pasta gerecht gehad!

Nils schaap
8 MĂ€rz 2023

Toppers!!! Heerlijke pizza’s alleen kreeg ik de picante mee en had ik de Vulcano besteld. Verder was de pizza weer heerlijk en om mijn vingers bij af te likken. Tot de volgende keer đŸ€˜đŸœ

Robin Koppies
7 MĂ€rz 2023
Olivier
6 MĂ€rz 2023
Snrob
2 MĂ€rz 2023

Prima

Nils Schaap
2 MĂ€rz 2023

Was weer een heerlijke en smaakvolle pizza ❀ graci Mile

N.Schip
1 MĂ€rz 2023

Exact op gwenste tijd geleverd, zeer smakelijk en goed heet. Top weer!

Natalie
27 Februar 2023

Snel, warme, lekker eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marian
23 Februar 2023

De pizza caprese waar pesto uit een potje is gebruikt is, de pizza en de prijs niet waard! Echt zonde, daarmee wordt de hele pizza een stuk minder lekker. De rest was goed en hebben we van genoten!

Aad Koomen
21 Februar 2023

De pizza’s zijn niet meer zoals ze vroeger waren. Dat is spijtig. De vorige keer was de onderkant behoorlijk donker en nu was het deeg in zijn geheel niet goed gebakken. Thuis in de oven even opgepiept en daarna was het stukken beter. Dit is niet als kritiek bedoelt, maar meer voor verbeter punt

Sandra
20 Februar 2023

Pizza’s smaakten niet zoals voorheen. Foccacia was eigenlijk een droge, ronde pizza met een paar rozemarijn takjes erop. De kruidenboter had een bijzondere, maar geen lekkere smaak. Oftewel: ik bestel hier niet snel weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C
18 Februar 2023

Verkeerde gerecht en koud

Lucette
18 Februar 2023

Pizza's waren erg vet en slap.

Alex
17 Februar 2023

Prima pizza en Pasta Pesto, heerlijk gegeten en goed op temperatuur ondanks dat ik per ongeluk verkeerde huisnummer had opgegeven.đŸ€”đŸ™„

Broersen
16 Februar 2023

Helaas was de extra toppping met uien op de pizza wel heel erg veel en zwart en verbrand. Bezorgster was erg vriendelijk en aardig ondanks het slechte weer.

Niels
11 Februar 2023

Erg lekkere Italiaanse pizza duidelijk met liefde bereid

Nils Schaap
10 Februar 2023

Wederom een heerlijke pizza!!! Na dat hij op was wilde ik er nog wel Ă©Ă©n!!! Tot de volgende keer!!!

Mieke Laan
5 Februar 2023

Ik bestel minstens 2 keer per week, dat zegt genoeg toch!

Nils Schaap
1 Februar 2023

Was weer heerlijk, altijd weer genieten als ik mijn pizza’s kom halen en thuis ga opeten samen met mijn vrouw. Om mijn vingers bij af te likken.

JJ
1 Februar 2023
Henri
31 Januar 2023

Geen opmerkingen, eten was goed

Zio Martin en Zia Joke
30 Januar 2023

Wederom heerlijk gegeten.

Ruud Vertelman
30 Januar 2023

koude pizza

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mustafa
28 Januar 2023

Pizza was wel ok, beetje lauw vond ik alleen. Zat alleen geen cola bij, zoals (gratis) beloofd. Verder mooi op tijd bezorgd.

Rosalie
22 Januar 2023

Top snel bezorgd. Helaas was pizza niet erg warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R. Lindeboom
22 Januar 2023

Helaas was de pizza koud bij bezorging. Noodgedwongen in de magnetron wordt ie daarna wel warm maar ook helemaal slap Smaak is goed maar door bovenstaande moeilijk te eten.

dominique marijnus
22 Januar 2023
Rosalie
20 Januar 2023

Tonijnsalade. Bizar veel tonijn!

Jurgen
16 Januar 2023

De pizza's waren weer heerlijk! Een 10. De bezorging deze keer een 1..... vorige keren werd keurig aangebeld bij ons appartement. Deze keer had de bezorger eerder mijn mobiel gebeld (die staat op zacht, vorige keren belde ze mij niet mobiel) en "meneer" was blijkbaar geĂŻrriteerd en belde 8-9x achter elkaar de appartementen bel heel irritant lang. Toen hij pizza's af gaf zei hij: "ja, ik had je (je ....?) nog gebeld. Sorry om mede te delen, maar deze jongen is niet hiervoor geschikt. Nogmaals, pizza's waren weer geweldig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dirk
15 Januar 2023

Heerlijke pizza’s

Mark
11 Januar 2023

Keurig op tijd maar helaas waren 3 van de 4 pizza's echt te kort in de oven geweest. Beter gewend!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Debra
10 Januar 2023

Pizza was ijskoud Bezorger gaf het wel aan bijna afleveren dat het waarschijnlijk Koud zou zijn.

Maria
10 Januar 2023

Was heerlijk, ook op de afgesproken tijd.

Jong
9 Januar 2023

Op een maandagavond toch een pizza koud bezorgen, erg jammer..

Danny
9 Januar 2023

We hadden pizzas besteld om om 6 uur bezorgd te worden, bezorger was er 10 over 6 dus dat is prima op tijd, 5 sterren wat mij betreft. Ze werden helaas wel koud bezorgd, maar ondanks dat zijn de pizzas van portofino nog steeds heerlijk om te eten. Echt Italiaans, verse groenten en een lekker krokante bodem. Daarom ook voor de kwaliteit 5 sterren.

Jos
6 Januar 2023

Eten was heerlijk, pizza’s waren net genoeg warm. Het gratis blikje was er niet bij.

M. Huiskes
6 Januar 2023

Lekkere pizza's en vlotte bezorging

Max
3 Januar 2023
Arend
3 Januar 2023

De kwaliteit is altijd goed, maar helaas was de temperatuur veel te laag. De bezorging was 20 minuten te laat (3 weken geleden 50 minuten te laat!), dus dat gaat niet goed. Als je een bezorgtijd afgeeft moet je dat binnen een kleine marge waarmaken.Portofino even on hold.

Suzanne
2 Januar 2023

Bezorging zou om 17.30 plaatsvinden. Dit werd 18.00. Drinken zat er niet bij. Pizza’s lauw. Wij bestellen hier niet meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
2 Januar 2023

Koude pizza echt jammer kwaliteit gaat achteruit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank Fopma
29 Dezember 2022

Bezorger kon locatie niet vinden, Route stond duidelijk aangegeven op de bestelling. Bezorger was telefonisch ronduit onbeleefd. Wederom geen gratis drankje!

Dirk de Wit
28 Dezember 2022

Pizza,s waren koud maar goed de magnetron doet wonderen, na. opwarmen heerlijk gegeten

Frank
28 Dezember 2022

Prima pizza een echte pizza zoals in Italie Delizioso

Nel
23 Dezember 2022

Super heerlijk,vers en goed warm Aanrader

Jos
21 Dezember 2022

Helaas waren deze keer de pizza’s lauw aangekomen .

Zio Martin
20 Dezember 2022

Heerrrrrlijk

Martin
17 Dezember 2022
Bibi
17 Dezember 2022

Pizza was koud, weinig kaas. Carpaccio verdronk bijna in de heftige olie.

Wilma
15 Dezember 2022

Was zeer snel en lekker heet

Lu
13 Dezember 2022

Was snel bezorgd maar alsnog was de pizza op moment van aankomst al koud (zal er mee te maken hebben dat de doos niet helemaal goed zat) erg jammer heb al even geen goede pizza meer ontvangen van ze

Steenman
12 Dezember 2022

Mag iets warmer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk van Vliet
9 Dezember 2022

De pizza is heerlijk. De bezorging duurde lang. Nu de derde keer dat ik bij Portofino bestel, alle keren veel later bezorgd dan de genoemde tijd.

Afra
8 Dezember 2022




Erwin Roggema
5 Dezember 2022

Voortreffelijk gegeten. Alleen het was behoorlijk afgekoeld dat is jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Y. Celie
4 Dezember 2022

Perfect. Was op voordat we het door hadden. Goeie bodem, crunchy en zacht en lekkere topping. Proefde ook dat het vers was. Ook gewoon op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jessica Walter
30 November 2022

2 heerlijke warme pizza’s en netjes op tijd bezorgd.

Nel
29 November 2022

Ondanks dat bezorger ongelukje had,was t prima afgehandeld.t eten was heerlijk

Matthijs
25 November 2022

De smaak was weer top
 zo jammer dat de pizza weer koud was


Frits Pijtak
25 November 2022
Ida
24 November 2022

Ik had kalfsoester besteld maar ontving kalfsfiletlapjes, jammer!

L.u
21 November 2022

Pizza was er pas om 10/15 over 6 terwijl ik besteld had voor 6 uur en dat is dan niet zn probleem maar de pizza was ook al koud :/ ik ben beter gewend van Portofino maar weet ik dat dit wel eens kan gebeuren

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ricardo
20 November 2022

Het was wederom erg lekker

Pedro
18 November 2022

Heerlijk eten en bezorging binnen 50 minuten. Klein aandachtspunten, eten snel koud!

René
11 November 2022

Het viel helaas tegen. Helemaal stuk gekookt.

Nils schaap
7 November 2022

Heerlijke pizza’s weer. Goed belegd en heerlijke krokant. Mile graci đŸ™đŸœ

Marjan
6 November 2022

Snel, goede hoeveelheid en lekker
.

Frsnk
5 November 2022

kwaliteit eten prima, bezorging kon (zoals vaker)adres niet vinden terwijl dit bij bestelling duidelijk was aangegeven en ipv bezorging 19.15 kwam de bezorger even na 18.30 uur op werklocatie waarnaar ik nog onderweg was.

Frits van den Berg
4 November 2022

Bij bezorging was de pizza helaas koud. Heb hem in de oven moeten opwarmen.

Remco
31 Oktober 2022

De pizza en pasta's waren erg lekker. Het stokbrood bij de pasta was alleen wat aan de taaie kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Desiree
29 Oktober 2022

Heeeerlijk!

Wilma
29 Oktober 2022

Keurig op tijd en zo als altijd was het was het weer heerlijk

Robin Koppies
26 Oktober 2022
Gouverneur
23 Oktober 2022

Pasta Royale was heerlijk, en warm. Beide bestelde pizza's helaas niet warm.

H.C. Korff
21 Oktober 2022

Helaas waren de kalfsoesters niet zacht, te ver doorgebakken.

Anoeska jansen
20 Oktober 2022

Supersnel bezorgd overheerlijke pizza đŸ€€toppers portofino❀

Nicole
14 Oktober 2022

Heel smakelijk!

Nils schaap
11 Oktober 2022

Heerlijke warme pizza en krokante bodem was weer genieten samen met de vrouw ❀

James
9 Oktober 2022

Helaas was de bestelling incompleet geleverd, werd goed opgepikt door telefoniste en nalevering was snel hier. Eten was verder prima! PS jullie telefoonnummer op de kassabon klopt niet.

Miranda Bakker
8 Oktober 2022

Heerlijk gegeten!!

Anoniem
7 Oktober 2022

1 bakje pasta was helemaal onderste boven en gaan lekken niet zo fijn.

I
7 Oktober 2022

Herrlijk eten.misch bij de broodjes kruidenboter doen.

Wout
3 Oktober 2022

Binnen een uur bezorgd zoals aangegeven, en top kwaliteit van het eten !!!!! Ga zo door !!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cosman
1 Oktober 2022

Heerlijk was de pizza calzone speciale. Ook zeer snel bezorgd.

Judith Knuit
28 September 2022

Helaas was het deze keer niet zo goed, de pizza’s waren niet erg warm. Bezorgen was heel snel, dat wel.

Ruud
28 September 2022

Heerlijk gegeten, lekkere desserts, vriendelijke en snelle bezorging. Heel blij met de vernieuwde Portofino da Piedro, zowel in het restaurant als bij thuisbezorging. Ottima cucina!

Marco van den Berg
25 September 2022

Spaghetti was verrukkelijk... broodje helaas veel te hard, daardoor 1 ster minder. Bezorger Daan is een toppertje!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R. Hanenberg
25 September 2022

Ik bestel regelmatig naar tevredenheid, maar dit keer waren wij niet tevreden. De Tagliatelle was erg vet zo erg dat de olie ervan af droop. In het etensbakje lag een bodem olie. Helaas daarom ook niet opgegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

.
23 September 2022

Ben beter gewend bestelling had ik aangevraagt om 19:15 en kwam om 20:00 en niet mijn drinken erbij gekregen .

Suus
18 September 2022

Pizza’s waren erg lekker maar Bijna anderhalf uur te laat. Begrijpelijk met het personeelstekort. Maar geef het van te voren aan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leoni
18 September 2022
Janine
16 September 2022

Zo blij met deze Calzone. Goede service, netjes verpakt. Misschien iets meer groente, of ben ik nu aan het muggenziften
 in ieder geval heerlijk van gegeten!

Frits van den Berg
13 September 2022

Meestal prima pizza en goed van temperatuur. Vanavond was de pizza prima van smaak maar hij was wel lauw warm.

Tineke
12 September 2022

De melanzana viel erg tegen in vergelijking met eerder! Een super klein stukje aubergine in een bodempje lauwe tomatensaus. Voor 11 € Sorry maar vond het echt slecht

Mieke Laan
12 September 2022

Zoals altijd prima! Zowel kwaliteit als bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van Eijk
11 September 2022

Heerlijk gegeten maar als er een gratis drankje wordt aangeboden moet je dat ook leveren...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Minneboo
11 September 2022

Heerlijk!

Astrid
11 September 2022

Wij hadden 4x spaghetti Portofino besteld en het was als vanouds, heerlijk. Het werd goed heet afgeleverd en de portiegrootte waren goed. Alle 4 verrukkelijk gegeten:)

Roet
10 September 2022

Normaal dik tevreden vandaag helaas niet. Beide Pizza's waren vandaag echt te vet. Simpelweg niet lekker.

Yvonne Goebel
3 September 2022

Deksel pizzadoos ingedrukt. Pizza gedeeltelijk aan de deksel 3 soorten pasta besteld. Lasagne met pasta gekregen

Mark
2 September 2022

Bestelling geplaatst om 17.30 en graag zo snel mogelijk. Bevestiging met verwachte bezorging 18.20. Om 18.20 een mail met de boodschap Uw bestelling is onderweg. Na kwartier wachten (op de scooter is Portofino 1 a 2 minuten weg) gebeld naar nummer in mail maar dat wordt niet opgenomen. Na 20 minuten ander nummer van website, nu wel contact en bevestiging dat de bestelling echt onderweg is. 18.45 de koerier aan huis. Timing van de bestelling is nooit het sterkste punt van Portofino geweest. Gelukkig zijn ze beter in eten bereiden!

Oude avenhuis
31 August 2022

Helaas, wat een afknapper hebben wij van deze bestelling gekregen. We hadden lasagna besteld, dit was zo weinig dat de bodem van het bakje niet eens bedekt was en misschien 2 cm hoog. Wat een aanfluiting. Het was wel goed te eten. Maar ben zeker anders gewend.

B kok
29 August 2022

Pizza’s kwamen veel te laat en waren ook niet echt warm meer. Tegenvaller 😔

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Luna
28 August 2022

2,5 uur gewacht op eten en toen het er was was het lauw. Portofino was telefonisch niet te bereiken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jordy
27 August 2022

Kruidenboter vergeten en zowel de pizza als de focaccia waren erg zacht. Alsof het langer had gemoeten. Smaak was wel goed en bezorging netjes op tijd!

Annette Wilkes
24 August 2022

Bestellingen kwam 1uur en 10 minuten later dan ik had gevraagd. Ik moest 2 keer bellen om te vragen wanneer de bezorger langs zou komen. De pizzas smaakten goed, maar ze hadden blijkbaar te lang in de oven gezeten.

danny
24 August 2022

De Pizza was erg dun slap en vet. Hij was te zout en smaakte wat naar deeg. Ik had er 3 en alle eters hebben de pizza na 2 stukjes weggegooid. Erg jammer, want ik zal hem niet meer bestellen (kost toch ruim €30,-) en krijgt Portofino daardoor niet een tweede kans om te bewijzen dat ze het wel kunnen. Het gratis drankje is een leuke geste bij een bestelling

Blok
24 August 2022

Bezorging super snel top, salami smaakte heel vreemd niet lekker

Jan Broersen
22 August 2022

Snelle levering en heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lex
19 August 2022

Eten was redelijk omdat 1 pizza te was hard gebakken en te koud, smaak was overigens wel lekker!

Suus
16 August 2022
San
15 August 2022

Helaas na 2 keer duidelijk in de opmerkingen te hebben aangegeven en gebeld om géén schelpen in de pasta te willen enkel garnaal alsnog gekregen.. pasta is de prullenbak ingegaan. Heel jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jcjonker
12 August 2022
anoniem
9 August 2022

Goed zoals altijd

Astrid
8 August 2022

Het eten was heerlijk. Op de smaak niets aan te merken. Zaten alleen Zwarte haren in het eten die zeker weten niet van ons waren. Daarnaast zat er op 1 van de vlokken parmezaan bij de carpaccio schimmel.

Eveline
8 August 2022

We hadden een bezorgtijd aangegeven van 19:00, het eten kwam om 19:55. De bezorger had 1 pizza te weinig bij de deur. Wij hebben bij hem aangegeven dat we het rijkelijk laat vonden en dat hij 1 pizza te kort had. De bezorger gaf hierop een ernstig grote mond en pakte daarna nog een pizza uit zijn scooter. Bij het wegrijden stak meneer ook nog even vriendelijk zijn middelvinger op, niet zo gezellig. Kortom dit was de laatste keer.

Benthe
5 August 2022
Groot de Jong
1 August 2022

Heerlijke pizza's en vriendelijke bezorging.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jesus
31 Juli 2022

There was a free cola that did not arrive

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Niels
31 Juli 2022

Helaas te laat bezorgd en vroeg nog is het druk aan de bezorger en die zij nee is rustig is vakantie dus hoe ik dan te laat me Etten kan hebben en lauw !!! Etten was lauw

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Familie
29 Juli 2022

Het eten is geweldig van smaak. Het warme deel is echt warm en het koude deel echt koud bij bezorging. De bezorgers brengen een beetje de sfeer over van bedienend personeel in een restaurant. De wijn en het brood met de kruidenboter zijn top ook.

Petra Bijman
29 Juli 2022

Pasta was heerlijk romig en goed op smaak. De salade die ik erbij had was supervers! Erg lekker gegeten.

Helma
28 Juli 2022

Heerlijke pizza's snelle levering van je bestelling opde tijd die je aangeeft

G. lamers
25 Juli 2022

Niet zoals we gewent zijn, de kwaliteit was matig qua smaak, beetje flauw dit keer,

anoniem Hoorn
25 Juli 2022

Overheerlijke pizza's! Elke keer weer. Zeker een aanrader. De bezorging was deze keer een half uur later dan aangegeven in de mail. Maar zou hier zeker nogmaals bestellen.

Stella
25 Juli 2022

Heerlijk gegeten en bezorger kwam stipt op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daniel
23 Juli 2022
Daniel
21 Juli 2022

Top, zoals altijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

.Laan
17 Juli 2022

Heerlijke pizza's. Op tijd bezorgd. Bestellen online ging makkelijk. Top

Karin
16 Juli 2022

Pizza was bijna koud. Rucola was verlept en parmaham veel te dik gesneden. Jammer, eerdere ervaringen waren wel goed.

San
15 Juli 2022

De lasagne was droog en zout en bestond uit een overvloed aan deeg. Jammer, heb echt weleens beter gehad bij jullie..

GĂŒray Agic
12 Juli 2022

All good. Amazing pizzas but I received wrong order. I ordered 1 fungi 1 hoorn but got 2 fungi. Anyway both was delicious.

Jurgen Oude Bos
11 Juli 2022
Ruud
10 Juli 2022

Goede kwaliteit, binnen de tijd geleverd. (zondag)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron
10 Juli 2022

Maar 20 minuten gewacht en een top pizza. Met deze kwaliteit blijf ik hier weer bestellen. Zelfde als het restaurant. Proficiat!

Tommy
9 Juli 2022

Heerlijke pizza en gegratineerde aubergine. Super vers en zeer goed van smaak. Volgende keer weer daar bestellen.

Chris veldink
8 Juli 2022

Iets heter bij aan komst Zou wenselijk zijn.

Ruud
7 Juli 2022
Sharon
7 Juli 2022

Pizzadeeg smaakte oud en de pizza was niet echt warm meer. Wel goed belegd. Gewenste bezorging bij bestelling om 19.00 aangegeven, om 19.45 kwamen de pizza’s. Iets later kan natuurlijk, maar zonder bericht zoveel later is niet echt netjes.

Phillip
5 Juli 2022

de bezorger stond bij het verkeerde adres en beweerde dat hij/portofino geen fout kon maken terwijl het goede adres bekend was

P
4 Juli 2022

Eerder online besteld vlotte bezorging en prima vers gebakken pizza's. Dus weer online besteld, pizza's werden op de afgesproken tijd bezorgd maar waren slap, niet evht aangenaam. Dus dat viel erg tegen.

Danny Wilmans
3 Juli 2022
Ernst
2 Juli 2022

Heerlijk eten,snel bezorgd.

N Mol
1 Juli 2022

Pizza was negentig minuten later dan de toegezegde bezorgtijd. 4 keer gebeld. Pizza’s waren koud. De vulling klef. Accepteer geen opdrachten als je ze niet kunt waarmaken.

Matthijs
1 Juli 2022

De bezorgers was er erg snel
 warm was de pizza helaas niet meer


Peter Fermie
1 Juli 2022

1) De pizza had warmer gekund; deze was aardig afgekoeld :( 2) De artisjokken waren niet zacht, maar stokkerig. Ter zijde geschoven. :(

Annemarie
27 Juni 2022
Koolen
26 Juni 2022

Het mag wel iets warmer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ella
24 Juni 2022

Het was weer heerlijk, lasagne had iets warmer gekund.

Jan
22 Juni 2022

Pizza bolognese besteld. Dit wordt geleverd met een bakje losse saus waar de gehakt en tomaat in gepureerd is verwerkt. Smaak is goed. Bakje saus was gaan lekken onderweg over de pizadoos en het drinken. Pizza was nat en slap waar deze belgd was met kaas en tomatensaus. Voldeed niet aan de verwachting. Maar volgende keer weer een andere keuze qua gerecht .

Nils schaap
20 Juni 2022

Was weer een heerlijke goed belegde pizza, heb hem met plezier helemaal opgegeten. Elke keer is het toch weer genieten đŸ™đŸœ

Nora
19 Juni 2022

Beetje jammer als je brood en kruidenboter besteld voor €4.50 dat je dan alleen het brood krijgt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
19 Juni 2022

Lange bezorgtijd bijna 2 uur
 maar wederom overheerlijke en warme pizza’s

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

B. de Jong
19 Juni 2022

Late bezorging (nog later dan de aangegeven 1,5 uur voor 2 pizza's!) bovendien bij de buren, koude pizza's, zonder het beloofde gratis drankje.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arjen Bijleveld
17 Juni 2022

Er was 1 gerecht verkeerd geleverd helaas . Nog wel gebeld met Portofino, ze wilde nog wel het juiste gerecht nasturen maar dat heeft niet zoveel zin, al je andere gasten zijn dan al uitgegeten. Jammer dat er niet een korting gegeven wordt voor een volgende bestelling, gemiste kans. Kwaliteit van het eten was goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roy
16 Juni 2022
Ad
15 Juni 2022
Sabrina
15 Juni 2022
Brian
14 Juni 2022
Daniëlla Cox
11 Juni 2022

Wij hadden pizza's besteld voor 18.45 uur maar kregen de pizza's pas een uur later geleverd. Heb gebeld om 19.00 uur en het zou nog 10 minuten duren. Wij zaten met veel visite thuis dus jammer dat het zolang duurde. (Had de bestelling 's middags al doorgegeven!)

Litte
10 Juni 2022

50 min later bezorgt dan afgesproken tijd. 5x gebeld waar de bestelling bleef. Totaal geen tegemoetkoming.

Guus Verberne
6 Juni 2022

Pizza's waren jammer genoeg niet warm

Taban
6 Juni 2022

Zeer vriendelijke bezorger maar kwam 2u en 15min nadat wij hebben besteld, te lang moeten wachten. Eten was prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lukas
5 Juni 2022

Bestelling ontvangen 45min na de 80min verwachte bezorgtijd. Er had ook wat meer op de pizza gemogen voor de prijs

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

thomas
2 Juni 2022

prima!

Anouk
28 Mai 2022

Heerlijk van smaak, ik vond de pizza's wel erg dun maar wellicht hoort dat zo.

Lu
27 Mai 2022

Super snel bezorgd binnen volgens mij 20 minuten. Goed warm en lekker as always!

Rosalie
23 Mai 2022

Had besteld een pizzabrood met kruidenboter. Brood was veeeel te zout!

Simon
17 Mai 2022

Lekkere Pizza, tiramisu was ook perfect niet te zoet en heerlijk op smaak. Wij bestellen hier regelmatig.

Marco
16 Mai 2022
F Bakker
15 Mai 2022
Alina
14 Mai 2022
Nicky
14 Mai 2022

De lasagne is echt superlekker en met veel kaas, ik bestel deze altijd!

L.u
13 Mai 2022

Heerlijk as always. Goede kwaliteit en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anna
12 Mai 2022

Snelle bezorging, eerder dan vermeld. Prima pizza!

Casper
9 Mai 2022

De pizza werd meer dan een halfuur later bezorgd dan aangegeven. Toen kwam er een jongen aan de deur die de pizza terloops aan mij gaf en meteen wegliep. Bij het bestellen werd aangegeven dat er een gratis drankje geleverd zou worden. Dat was niet het geval. De pizza was zelf van redelijke kwaliteit, dus dat was het probleem niet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nils schaap
9 Mai 2022

Heerlijke pizza weer afgehaald en thuis lekker genieten ❀

Km
8 Mai 2022

We vonden de korst vd pizza te hard/oud & de bezorging duurde 2 uur.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marco
8 Mai 2022
M.Marx
6 Mai 2022

Eten was lekker danke schön

WH
5 Mai 2022

Heerlijk gegeten weer: vers en goed, altijd!

Mark Leek
3 Mai 2022

Ondanks het feit dat de bestelling er eerder was dan vermeld in de toegezonden mail, waren beide pizza’s niet meer warm. Een tegenvaller voor een bedrijf dat dit meestal goed voor elkaar heeft.

Dennis
30 April 2022

Snel en heerlijk!

Leoni
29 April 2022

Super!

Martijn Koeman
26 April 2022

Ik had de bestelling geplaatst om op 18.30 bezorgd te laten worden. De bestelling kwam al op 18.06 binnen. Dat vond ik vrij te vroeg helaas.

Gerald
24 April 2022

T was weer top!!

Nicole
24 April 2022
Robin Koppies
19 April 2022
Nils Schaap
18 April 2022

Afhalen met plezier, ik word vriendelijk begroet. Heerlijke warme pizza en thuis is het weer heerlijk genieten. Mile graci !!!

Ellen Kramer
16 April 2022

Ben niet echt tevreden!!! Allereerst werkt jullie reservering systeem niet. Reservering gemaakt maar kreeg geen bevestiging, toen gebeld en dat was wel goed. Om 19.00 uur in het restaurant zaten we aan tafel en bleek dat we helemaal geen reservering hadden dus..... konden we weer gaan...... Toen maar online besteld, verwachte bezorgtijd 20.15. Dat werd dus 21.15.....bezorging erg slecht, saus had gelekt.... plastic zakje met brood en kruidenboter zat onder de kruidenboter evenals op de blikjes drinken... Dit ben ik echt niet van jullie gewend en ben daarom hierin erg teleurgesteld!!!

ANNEMARIE GUIJS
15 April 2022
Margret
15 April 2022
Aziz
12 April 2022
N
12 April 2022

Pasta had tagliatella moeten zijn in plaats van spaghetti. Quattro stagioni zat geen artisjokken op!

Gerard
10 April 2022

Bestelling was super op tijd en het eten was prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk van der Vlugt
9 April 2022

beiden gerechten gerechten waren niet te vreten zonde van mijn geld

Gerald
7 April 2022

Snel en de pizza is nog goed warm en is mijn favoriet!

Roberto
30 MĂ€rz 2022

Pasta Maestosa was heerlijk en nog goed heet. Bezorging mooi op tijd end super vriendelijk. Heb al een aantal verschillende maaltijden besteld en die zijn allen heerlijk en smakelijk

Nils schaap
28 MĂ€rz 2022

Wat was het weer genieten, elke hap weer!!!! Mile graci

Paul
27 MĂ€rz 2022

Levering was laat, eten ook niet echt heel warm (wellicht door de late levering)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dekker
27 MĂ€rz 2022

Vijf kwartier gewacht op een lauwe/koude pizza.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alicia
27 MĂ€rz 2022

De calzone was weer heerlijk en de tiramisuđŸ‘ŒđŸœ

Jamey
26 MĂ€rz 2022

Verbrande pizza ontvangen, maar wel top we hebben gelijk een nieuwe pizza gekregen!

Alina
23 MĂ€rz 2022
Sanne
21 MĂ€rz 2022

Goede en snelle service. Er bleek 1 pizza van de bestelling met de verkeerde topping te zijn bezorgd. Na een telefoontje werd er kosteloos een nieuwe pizza met de juiste topping bezorgd. Het eten was ook heerlijk. 5 sterren voor portofino!

Bakker
17 MĂ€rz 2022

De pizza’s smaken prima maar zijn lauw dus eigenlijk je oven aanzetten


Margret
17 MĂ€rz 2022

Heerlijk, zoals altijd.

Max
17 MĂ€rz 2022

Top, bestel hier al jarenđŸ‘ŒđŸŒđŸ€ŒđŸŒ

Jos
13 MĂ€rz 2022

capuchon af zetten als je naar de deur loopt!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chaya Oost
11 MĂ€rz 2022

Heerlijk!! Erg genoten :)

frank de best
11 MĂ€rz 2022

Zoals een pizza moet zijn traditioneel stukje Italie

Eric
11 MĂ€rz 2022

Weer heerlijk, tevreden dat wij bij jullie bestelden

Henk van der Vlugt
10 MĂ€rz 2022
daan eijking
6 MĂ€rz 2022

Koud!!

Nils schaap
6 MĂ€rz 2022

Elke hap is weer genieten ❀ Het is zo lekker die pizza. Graci mile!!!

Jan Groen
5 MĂ€rz 2022

Ondanks goede verpakking veel te koud geleverd om 18.20 uur en dat komt kwaliteit niet goede

Leoni
4 MĂ€rz 2022

Top weer!! Kids mochten kiezen
 en ook wij blij!

Paul Koperdraat
28 Februar 2022

De Cannellini ricota was wat weinig tov de lasagna.

Carla
28 Februar 2022

De pizza kwam 20 minuten later dan volgens de planning en was koud.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dennis
27 Februar 2022

Het was weer lekker! Bezorging ook top zoals gewoonlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

j
25 Februar 2022
Bakker
25 Februar 2022

Heerlijke pizza!! goede aardige bezorger

Maarten
24 Februar 2022

Weer prima verzorgd, het was heel lekker

Nils schaal
23 Februar 2022

Heerlijke pizza :) een waar ik elke keer weer geniet ❀ Mile graci!!!

.
22 Februar 2022

Heel lekker en vriendelijk pizza mocht wel iets warmer

Leonie
20 Februar 2022

Ik heb geprobeerd om te bellen, ik ben echt niet tevreden

Nicolette
19 Februar 2022

De gratis cola was van oktober 2021.

Ellen Kramer
16 Februar 2022

Was weer heerlijk en veel, als altijd, en bezorging op tijd. Top đŸ‘đŸŒ

Jur
13 Februar 2022

Als jullie teveel bestellingen krijgen kun je beter nee verkopen dan er twee uur over doen om een lauwe pizza te bezorgen. dat verpest de zaterdagavond van je klanten. Volgende keer vast weer beter

Jeffrey
12 Februar 2022

Altijd lekker en goed

Gerald
8 Februar 2022

snel, warm en heerlijk zoals gewent.

Andre
5 Februar 2022

Prima pizza's mooi op tijd. Dank

Robin koppies
4 Februar 2022
Amber
4 Februar 2022

De bestelling was mooi op tijd. De pasta was echt heel lekker. Helaas vond ik daarom het dessert een beetje tegenvallen.

Henk van der Vlugt
3 Februar 2022

de pizza was lauw en de spagettie was heerlijk en goed warm

Mathijs
1 Februar 2022

Super snelle bezorging en een heel attente bezorger en presentje in het ziekenhuis geleverd! En een heerlijke pizza!

Ellen Kramer
30 Januar 2022

Om 17.15 bestelling geplaatst voor 19.00 uur. Bezorgd om 19.20.....En dit is niet de eerste keer dat het niet op tijd is. Eten is uitstekend maar vaak niet op tijd.

Monique
30 Januar 2022

De pizza’s waren heeeeerlijk alleen duurde het heeeeel lang voordat deze worden bezorgd. Om 18:40 online aangegeven:”Bezorgen Asap” In de bevestiging stond:”Verwachte bezorgtijd:19:45”. Snap ik ook helemaal op zaterdag. Maar uiteindelijk kwamen de pizza’s pas om 19:25. Toen we om 19:20 belde voor de status werd na veel interne discussie de verbinding verbroken.

Henk van der Vlugt
30 Januar 2022
C.N. Bakker
29 Januar 2022
J. Dupuy
29 Januar 2022

Kwaliteit van eten was weer goed, maar bezorging was half uur te vroeg, waardoor eten niet meer warm was voordat iedereen er was

Leida van der Linden
27 Januar 2022

Helaas was het eten lauw

Ellen
26 Januar 2022

De bestelling was mooi op tijd en het eten zag er mooi uit en was erg lekker!

Ronald
25 Januar 2022

Pizzabodem was weer helemaal nat van de olie. Nu voor de 2e keer. Erg jammer

Astrid
24 Januar 2022

Meestal bestel ik de pasta portofino en verwacht dat een gerecht dat de naam van het restaurant heeft supergoed moet zijn en dat was tot nu ook het geval. Gisteren 2 van deze pasta's portofino besteld en het was teleurstellend: Het was lauw en de hoeveelheid veel minder dan gebruikelijk. Verder was het vooral pasta en heel weinig ingredienten. Misschien bestel ik deze pasta nog 1x maar is het weer zoals gisteren dan is dit de laatste keer. De pizza's waren wel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nils schaap
23 Januar 2022

Was weer heerlijk, opgehaald en heerlijk genoten thuis. Mile graci Topper đŸ’ȘđŸœ

Saskia
23 Januar 2022

Altijd goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Matthijs
23 Januar 2022

De smaak was weer top. De pizza was ijskoud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk van der Vlugt
23 Januar 2022
B. van der Knaap
22 Januar 2022

Dat de bestelling 3 kwartier te laat werd bezorgd, is nog tot daaraan toe. Maar dat het eten koud was, dat kan Ă©cht niet. ZĂł jammer.

Henk van der Vlugt
21 Januar 2022
Henk van der Vlugt
19 Januar 2022
Roberto
18 Januar 2022

Wat hebben wij weer lekker gegeten! Bezorgster was vriendelijk en mooi op tijd. Maaltijd was goed heet en smakelijk. Portofino is echt een aanrader.

Linda
17 Januar 2022

Helaas, een half uur te laat en de pizza's lagen blijkbaar ook een half uur te wachten. Koud dus. Smaak wel goed. Hebben ze uiteindelijk maar in de oven gedaan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter De Jong
16 Januar 2022
Broersen
15 Januar 2022

Bezorging duurde helaas erg lang . Jammer .

Ronald
15 Januar 2022

Afgelopen zaterdag 2 pizza’s besteld. Die waren koud en net of deze uit de magnetron kwamen. Niet gewend en vond ik zonde van het geld. Gister besteld en was zoals ik ze ken, TOP đŸ‘ŒđŸ» Goed belegd, warm en erg lekker krokant! De bezorging was er ook erg snel! Zo zie ik het graag altijd. Tot de volgende 🍕

Jager
13 Januar 2022

De smaak was niet geweldig verder waren de pizza's te lauw helaas

Rosalie
13 Januar 2022

Pizza was koud

Lamers
10 Januar 2022

t was weer snel bezorgd, nog lekker warm en weer super lekker

Aad van Lierop
10 Januar 2022

Bezorging was wat rommelig. 35 min later dan bevestigd en niet compleet. 1 gerecht ontbrak en werd na telefonisch contact na 20 minuten alsnog bezorgd. Jammer, inplaats van met z'n drieën te eten, moest 1 van ons dus toekijken en kon pas eten toen de overige klaar waren. Beetje ongezellig!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

arnolt
8 Januar 2022

Beste pizza van hoorn elke keer weer lekker . bestelde ook een salade caprese erbij dat was echter een aanfluiting voor dat geld

Nils schsap
8 Januar 2022

Wederom een heerlijke pizza, altijd als de pizza op is, baal ik. Het is zo lekker dat ik er vaak nog een wil eten. Ik kom snel weer terug!!!

Anna Kishna
7 Januar 2022

De pizza Mediterranea had zeer weinig smaak. Paar blokken gekookte of gestoomde aubergine. Voldeed niet aan de verwachtingen.

BVA
6 Januar 2022

Zoals altijd heerlijk echt Italiaans eten, en keurig op tijd op het gewenste tijdstip bezorgd!

Roberto
6 Januar 2022

Maaltijd was heerlijk. Goed geeft en Op afgesproken tijd bezorgd door vriendelijke bezorger. Ik blijf vaste klant!